Про надання згоди на безоплатне прийняття майна із комунальної власності Токарівської територіальної громади у спільну комунальну власність територіальних громад сіл, селища району

 
 
УКРАЇНА
 НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА РАЙОННА РАДА

 

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Тридцята сесія    VІI скликання
 
 
 від 07 жовтня   2020 року
 

 

 

 

Про надання згоди на безоплатне                                                                              
прийняття майна із комунальної власності                                            
Токарівської територіальної громади                                                                                 
у спільну комунальну власність територіальних                                               
громад сіл, селища району
 
Керуючись нормами Цивільного, Господарського кодексів України, статями 43,60 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи рішення Токарівської сільської ради від 26 червня 2020 року, рекомендацій постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, транспорту та зв'язку, районна рада
 
ВИРІШИЛА:
  
1. Надати згоду на безоплатне прийняття ролетів в кількості 12 шт. вартістю 7500 грн. (сім тисяч п’ятсот грн. 00 коп.), двері металеві в кількості 1 шт. вартістю 5049 грн. (п’ять тисяч сорок дев’ять грн. 00 коп.), шафу кутову в кількості 1 шт. вартістю 5950 грн. (п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.), із комунальної власності Токарівської територіальної громади в спільну комунальну власність територіальних громад сіл, селища Новоград-Волинського району для Токарівської ЗОШ.
2. Рекомендувати районній державній адміністрації створити комісію для приймання-передачі матеріальних цінностей.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, транспорту та зв'язку.
 
 Заступник голови районної ради                                           З.М.Ляхович
 

Про внесення змін та затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Новоград-Волинського району» Новоград-Волинської районної ради Житомирської області в новій редакції

 
УКРАЇНА
НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА РАЙОННА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
Р І Ш Е Н Н Я
 
Тридцята сесія
 
                       VІІ скликання
від 07 жовтня 2020 року
 
Про внесення змін та затвердження Статуту
комунального некомерційного підприємства
«Центр первинної медико-санітарної допомоги
Новоград-Волинського району»
Новоград-Волинської районної ради
Житомирської області в новій редакції
 
 
Заслухавши інформацію директора КНП «ЦПМСД Новоград-Волинського району» Приходька О. М. щодо внесення змін та затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Новоград-Волинського району» Новоград-Волинської районної ради Житомирської області в новій редакції, відповідно до ст. ст. 43, 60 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, рекомендацій постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, транспорту та зв’язку, районна рада
 
ВИРІШИЛА:
 1.Внести зміни до Статуту комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Новоград-Волинського району» Новоград-Волинської районної ради Житомирської області затвердженого рішенням від 24жовтня 2018 року «Про затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Новоград-Волинського району» Новоград-Волинської районної ради Житомирської області», зокрема:
1.1.        реорганізувати у медичні пункти тимчасового базування наступні ФАП та ФП:
1.ФАП с. Середня Деражня – 11750 Новоград-Волинський р-н, с.Середня Деражня, пров. Центральний, 2
2.ФП с. Косенів – 11753 Новоград-Волинський р-н, с. Косенів, вул. Кам’янська.
3.ФП с. Груд – 11761 Новоград-Волинський р-н, с. Груд, вул. Миру, 24а.
4.ФП с. Марушівка – 11789 Новоград-Волинський р-н, с. Марушівка, вул. Центральна
5.ФП с. Кропивня – 11773 Новоград-Волинський р-н, с. Кропивня, вул. Дружби, 7
6.ФП с. Броники – 11772 Новоград-Волинський р-н, с. Броники. вул. Шосейна, 3
7.ФП с. Варварівка – 11700 Новоград-Волинський р-н, с. Варварівка, вул. Рад, 5б
8.ФАП с.Велика Горбаша – 11767 Новоград-Волинський р-н, с. Велика Горбаша, вул. Перемоги, 17а
9.ФП с. Мала Горбаша – 11768 Новоград-Волинський р-н, с. Мала Горбаша, вул. Матвійчука, 24
10. ФАП с. Жолобне – 11765 Новоград-Волинський р-н, с. Жолобне, вул. Шевченко
11. ФП с. Коритище – 11766 Новоград-Волинський р-н, с. Коритище, вул. Маяковського, 5
12. ФП с. Повчино – 11730 Новоград-Волинський р-н, с. Повчино, вул. Миру, 42
13. ФП с. Калинівка – 11732 Новоград-Волинський р-н, с. Калинівка, вул. Шевченка, 43
14. ФП с. Суховоля – 11731 Новоград-Волинський р-н, с. Суховоля, вул. Ю. Ковальського
15. ФП с. Дідовичі – 11736 Новоград-Волинський р-н, с. Дідовичі, вул. Київська, 24
16. ФАП с. Мала Цвіля – 11722 Новоград-Волинський р-н, с. Мала Цвіля, вул. Гагаріна, 2
17. ФП с.Курчиця – 11720 Новогад-Волинський р-н, с. Курчиця, вул. Дружби, 2
18. ФП с.Курчицька Гута – 11738 Новоград-Волинський р-н, с.Курчицька Гута, вул. Заводська, 13
19. ФП с. Ходурки – 11721 Новоград-Волинський р-н, с. Ходурки, вул. Л.Українки, 14
20. ФП с. Олександрівка – 11741 Новоград-Волинський р-н, с. Олександрівка, вул. Центральна, 8
21. ФП с. Івашківка – 11776 Новоград-Волинський р-н, с. Івашківка, вул. Шкільна, 26
22. ФП с. Стрієва – 11776 Новоград-Волинський р-н, с. Стрієва, вул. Перемоги, 6
23. ФП с. Яворівка – 11789 Новоград-Волинський р-н, с. Яворівка, вул. Шкільна, 19
24. ФП с. Миколаївка – 11781 Новоград-Волинський р-н, с. Миколаївка, вул. Радянська, 2
25. ФП с. Кам’яний Майдан – 11780 Новоград-Волинський р-н, с. Кам’яний Майдан, вул. Центральна, 9а
26. ФП с. Тальки – 11783 Новоград-Волинський р-н, с. Тальки, вул. Центральна, 1
27. ФАП с. Барвинівка – 11783 Новоград-Волинський р-н, с. Барвинівка, вул. Шевчуків, 36
28. ФП с. Нова Романівка – 11744 Новоград-Волинський р-н, с. Нова Романівка, вул. Радянська, 21
29. ФАП с. Ужачин – 11745 Новоград-Волинський р-н, с. Ужачин, вул. Лесі Українки, 5
30. ФП с. Федорівка – 11746 Новоград-Волинський р-н, с. Федорівка, вул. Перемоги, 1а
31. ФП с. Колодянка – 11790 Новоград-Волинський р-н, с. Колодянка, вул. Центральна, 31
32. ФП с. Кожушки – 11790 Новоград-Волинський р-н, с. Кожушки, вул. Українська, 1
33. ФП с. Тернівка – 11785 Новоград-Волинський р-н, с. Тернівка, вул. Космонавтів, 6а
34. ФАП с. Немильня - 11788 Новоград-Волинський р-н, с. Немильня, вул. Іона Халана, 25
35. ФП с. Киянка – 11786 Новоград-Волинський р-н, с. Киянка, вул. Радянська, 20а
36. ФП с. Кануни –11776 Новоград-Волинський р-н, с. Кануни, вул. Східна, 6
37. ФП с. Борисівка – 11737 Новоград-Волинський р-н, с. Борисівка, вул. К.Маркса, 16
38. ФП с. Кам’янка – 11755 Новоград-Волинський р-н, с. Кам’янка, вул. Бесідська, 3
39. ФП с. Городище – 11760 Новоград-Волинський р-н, с. Городище, пер. Садовий, 11
40. ФП с. Михиївка – 11723 Новоград-Волинський р-н, с. Михиївка, вул. Центральна, 6
41. ФП с. Красилівка – 11723 Новоград-Волинський р-н, с. Красилівка, вул. Червоноармійська, 27
42. ФП с. Поліянівка – 11770 Новоград-Волинський р-н, с. Поліянівка, вул. Леніна, 44
43. ФАП с. Несолонь – 11771 Новоград-Волинський р-н, с. Несолонь, вул. Садова, 5а
44. ФП с. Теснівка – 11771 Новоград-Волинський р-н, с. Теснівка, вул. Л.Українки, 43а
1.2. На підставі вище викладеного додаток 1 «Лікувально – профілактичні підрозділи комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Новоград-Волинського району» Новоград-Волинської районної ради Житомирської області» Статуту викласти в новій редакції (додається).
2. На підставі внесених змін затвердити Статут комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Новоград-Волинського району» Новоград-Волинської районної ради Житомирської області в новій редакції (додається).
 

 

Заступник голови районної ради                                  З.М. Ляхович
 

Про внесення змін до рішення районної ради від 20.12.2017 № 305 «Про районну комплексну Програму соціального захисту населення Новоград – Волинського району на період до 2022 року»


   УКРАЇНА
НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА РАЙОННА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
Р І Ш Е Н Н Я
 
Тридцята сесія                                                                       VII cкликання
від 07 жовтня 2020 року
 

Про внесення змін до рішення районної ради від 20.12.2017 № 305 «Про районну комплексну Програму   соціального захисту населення Новоград – Волинського району на період до 2022 року»

 

 
 
Заслухавши інформацію заступник начальника управління праці та соціального захисту населення Новоград – Волинської районної державної адміністрації Морозової О.О. про внесення змін до рішення районної ради від 20 грудня 2017 року №305 «Про районну комплексну Програму соціального захисту населення Новоград – Волинського району на період до 2022 року», відповідно до пункту 16 частини 1 ст. 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні», рекомендацій постійних комісій з питань бюджету, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, транспорту та зв’язку і з питань освіти, культури, охорони здоров’я, у справах сім’ї, молоді і спорту та соціального захисту населення, районна рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1.Внести зміни до рішення районної ради від 20.12.2017№ 305 «Про районну комплексну Програму соціального захисту населення Новоград – Волинського району на період до 2022 року», зокрема:
       1.1.Доповнити підпунктом 1.5. Розділ І «Адресна підтримка незахищених верств населення та інших категорій громадян» частини VІ «Напрями діяльності та заходи районної комплексної Програми соціального захисту населення Новоград – Волинського району на період до 2022 року», згідно з додатком 1 .
      
   1.2. Доповнити підпунктом 5. 7. розділ ІІ «Соціальний захист громадян, які прибувають з тимчасово окупованої території у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі та осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпечення їх здійснення та членів їх сімей» частини VІ «Напрями діяльності та заходи районної комплексної Програми соціального захисту населення Новоград – Волинського району на період до 2022 року», згідно з додатком 2 .
2.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань освіти, культури, охорони здоров’я, у справах сім’ї, молоді і спорту та соціального захисту населення.
 
 
 Заступник голови районної ради                                    З.М.Ляхович

Звернення депутатів Новоград-Волинської районної ради до Житомирської обласної ради щодо збереження у місті Новоград-Волинський відділу заготівлі крові та її компонентів

Голові
Житомирської обласної ради              
Ширмі В.В.
 
 
Звернення депутатів Новоград-Волинської районної ради до Житомирської обласної ради щодо збереження у місті Новоград-Волинський відділу заготівлі крові та її компонентів
 
Світова статистика говорить, що кожні дві секунди хтось потребує переливання крові. Щороку у світі донори здають понад сто мільйонів доз крові або її компонентів, щоб врятувати життя людям з гострими кровотечами, потерпілим під час аварій, породіллям, пацієнтам реанімаційних, хірургічних, гематологічних, онкологічних та опікових відділень. Усіх ситуацій, за яких людині можуть знадобитися препарати крові не перерахуєш, від біди ніхто не застрахований, тому активно розвивають донорство. В аптеці кров не купиш, є лише одна надія – надія на донора.
Закриття Новоград-Волинського відділу заготівлі крові та її компонентів КНП «Обласний центр крові» ЖОР є не припустимим, адже відділ в м. Новоград-Волинський працює з 1968 року, забезпечуючи компонентами донорської крові населення міста Новоград-Волинського та району, а також населення Ємільчинського, Баранівського і Олевського районів. За весь час роботи колектив відділу виконував всі планові показники по залученню донорів та заготівлю донорської крові. Відділом сформовано базу постійних добровільних донорів. Також триває будівництво нового хірургічного корпусу КНП «Новоград-Волинське ТМО». Якщо відділ буде закритий то надання ургентної медичної допомоги враховуючи значну віддаленість районів обслуговування від міста Житомир, значно ускладниться. Працівників відділу попередили про заплановане звільнення й фактичне закриття установи з 6 жовтня 2020 року. 15 осіб персоналу залишаться без роботи, Житомирський центр крові – без частини донорів, а ті, хто помирає – без достатньої кількості препаратів крові.
З метою уникнення соціальної напруги просимо Житомирську обласну раду не допустити ліквідації підрозділу Центру крові у м. Новоград-Волинський, без якого неможливе забезпечення належної роботи хірургічного, пологового, травматологічного відділень та відділення реанімації закладу охорони здоров’я Новоград-Волинщини.
 
     Звернення прийнято на 30 сесії районної ради VII скликання                  7 жовтня 2020 року.
 
   За дорученням депутатів районної ради
 
Заступник голови
районної ради                                                                                        З.М.Ляхович

Про готовність закладів освіти, охорони здоров’я та культури до роботи в осінньо-зимовий період

trizyb1 

                                                                  

                                                               УКРАЇНА
                             НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА РАЙОННА РАДА
                                             ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
 
 
 
 
 
Р І Ш Е Н Н Я
 
Тридцята сесія                                                                      VІІ скликання
 
від 07 жовтня 2020 року
Про готовність закладів освіти,
охорони здоров’я, культури до
роботи в осінньо-зимовий період
 
 
Заслухавши та обговоривши доповіді начальника відділу освіти, культури та спорту райдержадміністрації Антипчука О.А., директора КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Новоград-Волинського району» Новоград-Волинської районної ради Житомирської області Приходька О.М. про готовність закладів освіти, охорони здоров’я та культури в осінньо-зимовий період 2020-2021 р., районна рада відмічає, що відділом освіти, культури та спорту райдержадміністрації, КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Новоград-Волинського району», сільськими головами проведена відповідна робота щодо нормального функціонування зазначених вище закладів до роботи в осінньо-зимовий період.
На території району функціонують 19 закладів загальної середньої освіти, з яких 11 ЗОШ І-ІІІ ступенів і 8 ЗОШ І-ІІ ступенів, у яких навчається 2253 учні.
Опалення шкіл забезпечують 1 газова котельня, 15 котелень на твердому паливі, 3 школи - на пічному опаленні.
У 2020 році проведено:
- ремонт котла Ярунської школи (25,7 тис.грн.),
- частково замінено труби внутрішньої системи опалення Пилиповицької школи (19,5 тис.грн.),
- перезарядку вогнегасників (10,320 тис.грн.),
- повірку і заміну вимірювального обладнання шкільних котелень (11,0 тис.грн.),
- придбано (замінено ті, які виведені з експлуатації) вогнегасники (8,0 тис.грн.) і кошму (3,9 тис.грн.).
З метою попередження неконтрольованого падіння труби і належного проходження опалювального сезону потребує заміни димова труба Жолобненської школи, на що необхідні кошти у сумі 150,0 тис.грн.
Для забезпечення паливом закладів освіти і культури укладено договір із ДП «Новоград-Волинський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» на постачання 2843 м3 дров на загальну суму 1415,814 тис. грн.
Станом на 30.09.2020 до установ освіти району завезено 1906 м3 (67% від плану), залишок довозу складає 937 м3 (33%), який постачальник планує завершити до 01.11.2020.
Забезпеченість паливом на опалювальний сезон становить 58%. При завезенні всіх дров середня забезпеченість паливом по району становитиме 79%.
   В КНП «ЦПМСД Новоград-Волинського району» станом на 04.10.2020 року функціонує 61 підрозділ у яких теплопостачання буде проводитись:
6 котелень на твердому паливі (Гульська АЗПСМ, Тупалецька АЗПСМ, Орепівська АЗПСМ, Піщівська АЗПСМ, Чижівська АЗПСМ, Слободороманівська АЗПСМ);
6 побутових котелень на твердому паливі (Токарівська АЗПСМ, , Таращанська АЗПСМ, Романівська АЗПСМ, Пилиповицька АЗПСМ, Киківська АЗПСМ, ФАП с. Середня Деражня);
2 побутових газових котли (Суслівська та Наталівська АЗПСМ);
1 газовий конвектор (ФП с. Калинівка);
1 побутовий електрокотел (Великомолодьківська АЗПСМ );
2 електроконвекторами (ФП сіл Киянка, ФАП с. Несолонь)
7 на централізованому опаленні ( ФП с. Курчицька Гута, ФП с. Курчиця, ФАП с. Нова Романівка, Лебедівська АЗПСМ, ФАП с. Барвинівка та с. Жолобне, ФП с. Городище);  
36 пічне опалення (46 грубок).
На оплату природного газу затверджено розписом – 152 800,00 грн.
Станом на 04.10.2020 р.:
- використано: 2310,65 грн.
- залишок: 150 489,35 грн.
На оплату послуг теплопостачання передбачено на 2020р. –186 300,00грн.
Використано – 14316,33 грн.
Залишок – 171 983,67грн.
На закупівлю твердого палива передбачено кошторисом на 2020 рік –679540,00 грн.
Станом на 04.10.2020 р.
Використано –291 823,38грн.
Залишок –387 716,62 грн.
КНП «ЦПМСД Новоград-Волинського району» закуплено та завезено до лікувальних підрозділів 44 тонн вугілля, марки ДГ 13-100 на загальну суму 134933,48 грн., при потребі 45 тонн (100% завезено)
   Торфобрикет закуплено в кількості 55 тонн на суму 80740,00 грн., при потребі 60 тонн (92% завезено)
При потребі 500 м3 дров (залишок 414м3 з минулого року), закуплено 120,3м3 на суму 76149,90грн.(93% забезпечено). На даний час завезення дров продовжується.
КНП «ЦПМСД Новоград-Волинського району» проведена відповідна робота по підготовці медичних закладів до нового опалювального сезону. Проведено поточний огляд і ремонт пічного опалення, котелень.  
Усі приміщення структурних підрозділів є власністю сільських рад і знаходяться в короткотерміновій оренді.
Враховуючи вище викладене та з метою забезпечення нормального функціонування закладів освіти, охорони здоров’я та культури до роботи в осінньо-зимовий період, районна рада
 
ВИРІШИЛА:
 1.Інформації про готовність закладів освіти, охорони здоровя та культури в осінньо-зимовий період взяти до відома
2. Запропонувати відділу освіти, культури та спорту райдержадміністрації, КЗ „ЦПМСД Новоград-Волинського району", селищній, сільським радам:
2.1. забезпечити належне функціонування шкіл, дитячих садків, лікувально-профілактичних закладів, установ культури в осінньо-зимовий період 2020-2021 років. З цією метою завезти паливо в заклади де його не вистачає.
2.2. забезпечити постійний контроль за списанням палива згідно встановлених норм та температурних режимів.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії з питань з питань освіти, культури, охорони здоров’я, у справах сім’ї, молоді і спорту та соціального захисту населення.
 
 
Заступник голови районної ради                                  З.М. Ляхович
 

Звіт про виконання районного бюджету за 9 місяців 2020 року

trizyb1 
                
 
УКРАЇНА
НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА РАЙОННА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Рішення
 
 
Тридцята сесія                                                                              VII скликання
 
від    07 жовтня 2020 року
 
«21» грудня 2016 року                                                      №_____    
Про виконання районного
бюджету за 9 місяців 2020 року
 
 
(06315200000)
код бюджету
      
 
 
Заслухавши інформацію начальника відділу фінансів районної державної адміністрації Кизяк Н.Ю. про виконання районного бюджету за 9 місяців 2020 року, відповідно до статті 80 Бюджетного кодексу України, пункту 17, частини 1 ст.43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рекомендацій постійної комісії районної ради, з питань бюджету, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, транспорту та зв’язку, районна рада
 
ВИРІШИЛА:
 
               
 
Звіт про виконання районного бюджету за 9 місяців 2020 року по доходах в сумі 91 770,4 тис.грн., з них по загальному фонду                        90 211,1 тис.грн., спеціальному фонду 1 559,3 тис.грн., по видатках в сумі 85 225,6 тис.грн., з них по загальному фонду 82 452,4 тис.грн., по спеціальному фонду 2 773,2 тис. грн.., затвердити.          
 
Заступник голови районної ради                                          З.М.Ляхович.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Про внесення змін до районного бюджету на 2020 рік

ПРОЄКТ
    trizyb1                  
                
 
УКРАЇНА
НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА РАЙОННА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Рішення
 
 
Тридцята сесія                                                                    VII скликання
 
від                   2020 року                
 
«21» грудня 2016 року                                                      №_____    
Про внесення змін до районного
бюджету Новоград-Волинського
району на 2020 рік
 
 
(06315200000)
код бюджету
      
 
 
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетного кодексу України, враховуючи рекомендації постійної комісії районної ради, районна рада
 
ВИРІШИЛА:
 
 
 
         1. Спрямувати на проведення витрат 2 937 465,89 гривень вільних залишків бюджетних коштів загального фонду районного бюджету.
               
         2. Внести зміни у рішення районної ради від 19.12.2019 № 554 «Про районний бюджет Новоград-Волинського району на 2020 рік», зі змінами, а саме:.
2.1. У підпункті 1) пункту 1 цифри 124 360 106,33, 123 096 006,33, 1 264 100 замінити, відповідно, цифрами 128 139 790,33, 126 775 690,33, 1 364 100 .
2.2. У підпункті 2) пункту 1 цифри 127 334 276,33, 124 542 591,33, 2 791 685 замінити, відповідно, цифрами 134 051 426,22, 129 574 549,33, 4 476 876,69.
2.3. Підпункт 3) пункту 1 викласти в такій редакції:
„3) Установити в цілому дефіцит загального фонду районного бюджету у сумі 2 798 859,20 гривень, з них:
- профіцит загального фонду районного бюджету у сумі                      3 112 776,69 гривень, напрямом використання якого визначити передачу коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду);
- дефіцит загального фонду районного бюджету у сумі                    5 911 635,89 гривень, джерелом покриття якого є використання вільного залишку бюджетних коштів районного бюджету, який виник станом на 01.01.2020, у т.ч. за рахунок:
     залишку коштів районного бюджету – 4 073 474,20 гривень;
     залишку коштів освітньої субвенції – 1 838 161,69 гривень”.
2.4. Підпункт 4) пункту 1 викласти у такій редакції:
„4) Установити дефіцит спеціального фонду районного бюджету у сумі 3 112 776,69 гривень, джерелом покриття якого визначити:
- надходження із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) у сумі 3 112 776,69 гривень.”.
2.5. У пункті 6 цифру 9 500 123 замінити, відповідно, цифрою             9 772 727,20.
2. Додатки 1, 1.1, 2, 3, 4, 4.1, 4.2, 5 викласти у новій редакції.
3. Це рішення набирає чинності з моменту прийняття районною радою.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію районної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, транспорту та зв’язку.
 
Заступник голови районної ради                                           З.М.Ляхович.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Про затвердження розпоряджень голови райдержадміністрації

1

Про Положення про конкурс на посаду директора Комунальної установи «Новоград-Волинський районний центр професійного розвитку педагогічних працівників» Новоград-Волинської районної ради Житомирської області

 

УКРАЇНА
НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА РАЙОННА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
Р І Ш Е Н Н Я
Тридцята сесія                                                      VІI скликання
від 07 жовтня 2020 року

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Про Положення про конкурс на посаду
директора Комунальної установи
«Новоград-Волинський районний центр
професійного розвитку педагогічних
працівників» Новоград-Волинської районної ради
Житомирської області
 
Керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендацій постійних комісій з питань освіти, культури, охорони здоров'я, у справах сім'ї, молоді і спорту та соціального захисту населення, з питань бюджету, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, транспорту та зв'язку, районна рада
 
ВИРІШИЛА:
 
 
  1. Затвердити Положення про конкурс на посаду директора Комунальної установи «Новоград-Волинський районний центр професійного розвитку педагогічних працівників» Новоград-Волинської районної ради Житомирської області (додається).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань освіти, культури, охорони здоров'я, у справах сім'ї, молоді і спорту та соціального захисту населення.
 
 Заступник голови районної ради                                           З.М.Ляхович
 
Додаток
до рішення районної ради
від 07 жовтня 2020 року
 
 
Положення
про конкурс на посаду директора Комунальної установи «Новоград-Волинський районний центр професійного розвитку педагогічних працівників» Новоград-Волинської районної ради Житомирської області
 
1. Це Положення визначає загальні засади проведення конкурсу на посаду директора Комунальної установи «Новоград-Волинський районний центр професійного розвитку педагогічних працівників» Новоград-Волинської районної ради Житомирської області (далі – Центр).
 
2. Конкурс складається з етапів:
- прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу   конкурсної комісії;
- оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;
- прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
- перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;
- допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі з подальшим оприлюдненням;
- проведення конкурсного відбору;
- визначення переможця конкурсу;
- оприлюднення результатів конкурсу.
 
3. Рішення про проведення конкурсу приймає відділ освіти, культури та спорту райдержадміністрації:
- не менше ніж за два місяці до завершення строкового трудового договору (контракту), укладеного з директором Центру;
- упродовж десяти робочих днів з дня дострокового припинення (прийняття рішення про дострокове припинення) договору, укладеного з директором Центру, чи визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.
 
4. Оголошення про проведення конкурсу оприлюднюється на вебсайті районної державної адміністрації або відділу освіти, культури та спорту райдержадміністрації наступного робочого дня після прийняття рішення про проведення конкурсу та має містити:
- найменування і місцезнаходження закладу;
- найменування посади та умови оплати праці;
- кваліфікаційні вимоги до керівника закладу визначені Статутом Центру;
- вичерпний перелік, кінцевий термін і місце подання документів для участі у конкурсі;
- дату та місце початку конкурсного відбору, його складові та тривалість;
- прізвище та ім’я, номер телефону та адресу електронної пошти особи, яка уповноважена надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі.
 
5. Для проведення конкурсу райдержадміністрація формує та затверджує конкурсну комісію чисельністю від 6 до 9 осіб, до складу якої на паритетних засадах входять представники:
- районної ради (не більше однієї особи від однієї фракції чи групи);
- відділу освіти, культури та спорту райдержадміністрації;
- інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, районної профспілкової організації та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері післядипломної освіти, тощо).
 
До складу конкурсної комісії не може бути включена особа, яка:
- визнана в установленому законом порядку недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена;
- має судимість або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення;
- відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" є близькою особою учасника конкурсу або особою, яка може мати конфлікт інтересів.
 
Члени конкурсної комісії зобов’язані:
- брати участь у роботі конкурсної комісії та голосувати з питань порядку денного;
- заявляти самовідвід у разі наявності чи настання підстав, передбачених вище, що унеможливлюють їх участь у складі конкурсної комісії.
Конкурсна комісія є повноважною за умови присутності на засіданні не менше двох третин її затвердженого складу. Конкурсна комісія приймає рішення більшістю голосів від її затвердженого складу. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
Рішення конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується всіма присутніми членами конкурсної комісії та оприлюднюється на офіційному вебсайті відділу освіти, культури та спорту протягом наступного робочого дня з дня проведення засідання конкурсної комісії.
Конкурсна комісія та її члени діють на засадах неупередженості, об’єктивності, незалежності, недискримінації, відкритості, прозорості, доброчесності. Не допускаються будь-які втручання в діяльність конкурсної комісії, тиск на членів комісії та учасників конкурсу.
 
6. Для участі в конкурсі подаються такі документи:
- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
- автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копія паспорта громадянина України;
- копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
- документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
- копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше п'яти років на день їх подання;
- довідка про відсутність судимості;
- довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.
Визначені у цьому пункті документи подаються особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк, що може становити від 20 до 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
Уповноважена особа приймає документи за описом, копію якого надає особі, яка їх подає.
 
7. Протягом п’яти робочих днів з дня завершення строку подання документів для участі в конкурсі конкурсна комісія:
- перевіряє подані документи щодо відповідності установленим вимогам;
- приймає рішення про допущення та/або недопущення до участі у конкурсі;
- оприлюднює на офіційному вебсайті райдержадміністрації або відділу освіти, культури та спорту райдержадміністрації перелік осіб, допущених до участі у конкурсному відборі (далі - кандидати).
До участі у конкурсі не можуть бути допущені особи, які:
- не можуть обіймати посаду директора Центру у зв'язку невідповідністю вимогам, що визначені Статутом Центру;
- подали не всі документи, визначені п. 6 для участі в конкурсі;
- подали документи після завершення строку їх подання.
 
8. Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:
- перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема Закону України «Про повну загальну середню освіту», Закону України "Про освіту" та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;
- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку Центру, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.
Перелік питань для перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти затверджується центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки для обрання керівників закладів загальної середньої освіти.
Конкурс відбувається у 2 (два) етапи:
І. Перевірка знань законодавства з питань загальної середньої освіти (письмове або комп’ютерне тестування). Кількість питань у тестах – 40, які вибираються комісією шляхом жеребкування із визначеного центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки переліку.
Кожна відповідь оцінюється в 1 бал. Тривалість іспиту - до 60 хвилин.
ІІІ. Відкрита презентація плану розвитку закладу загальної середньої освіти тривалістю до 10 хвилин. Презентація оцінюється шкалою від 0 до 10 балів.
 
Порядок проведення етапів конкурсу визначається конкурсною комісією. На І етапі підраховується кількість правильних відповідей. На ІІ етапі члени комісії персонально оцінюють відповідь кандидата. Бал, отриманий на кожному з цих етапів, визначається як середнє арифметичне сум балів всіх членів комісії.
Переможець визначається за найбільшою сумою балів, набраних на всіх етапах конкурсу.
Члени комісії мають право задавати додаткові усні запитання кожному кандидату та отримувати усні відповіді.
9. Конкурсна комісія протягом двох робочих днів з дня завершення конкурсного відбору визначає переможця конкурсу та оприлюднює результати конкурсу на вебсайті райдержадміністрації або відділу освіти, культури та спорту райдержадміністрації.
За результатами конкурсних випробувань конкурсна комісія визначає переможця конкурсу або визнає конкурс таким, що не відбувся.
Не може бути визначено переможцем конкурсу особу, яка не може обіймати посаду згідно вимог Статуту Центру.
Конкурсна комісія може не визнати переможцем конкурсу особу, яка набрала низьку кількість балів (менше 50% від максимальної кількості балів).
Загальна тривалість конкурсу не може перевищувати двох місяців з дня його оголошення.
 
10. Не підлягає перегляду або затвердженню (погодженню) засновником рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця, прийняте на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавством та даним Положенням.
 
11. Конкурсна комісія визнає конкурс таким, що не відбувся, якщо:
- відсутні заяви про участь у конкурсі;
- до участі в конкурсі не допущено жодного кандидата;
- жоден із кандидатів не визначений переможцем конкурсу.
У разі визнання конкурсу таким, що не відбувся, проводиться повторний конкурс.
 
12. Протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення рішення про переможця конкурсу начальник відділу освіти, культури та спорту райдержадміністрації призначає переможця конкурсу на посаду та укладає з ним строковий трудовий договір (контракт).
Не може бути укладено трудовий договір (контракт) з особою, яка не може обіймати посаду директора Центру.
 
13. Трудовий договір укладається на шість років на підставі рішення конкурсної комісії. Після закінчення строку, на який укладено строковий трудовий договір, трудові відносини припиняються та не можуть бути продовжені на невизначений строк.
З особою, яка призначається на посаду керівника Центру вперше, укладається трудовий договір строком на два роки. Після закінчення строку дії такого строкового трудового договору та за умови належного його виконання, сторони мають право продовжити строк дії відповідного строкового трудового договору ще на чотири роки без проведення конкурсу.
 
14. Це Положення оприлюднюється на вебсайтах районної ради, районної державної адміністрації або відділу освіти, культури та спорту райдержадміністрації.
 
Заступник голови районної ради                                  З.М.Ляхович
 
 
 

Про Положення про конкурс на посади педагогічних працівників Комунальної установи «Новоград-Волинський районний центр професійного розвитку педагогічних працівників» Новоград-Волинської районної ради Житомирської області

 

УКРАЇНА
НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА РАЙОННА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
Р І Ш Е Н Н Я
 
Тридцята сесія
 
             VІI скликання
від 07 жовтня 2020 року
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Про Положення про конкурс на посади
педагогічних працівників Комунальної
установи «Новоград-Волинський районний
центр професійного розвитку педагогічних
працівників» Новоград-Волинської
районної ради Житомирської області
 
Керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендацій постійних комісій з питань освіти, культури, охорони здоров'я, у справах сім'ї, молоді і спорту та соціального захисту населення, з питань бюджету, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, транспорту та зв'язку, районна рада
 
ВИРІШИЛА:
 
 
  1. Затвердити Положення про конкурс на посади педагогічних працівників Комунальної установи «Новоград-Волинський районний центр професійного розвитку педагогічних працівників» Новоград-Волинської районної ради Житомирської області (додається).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань освіти, культури, охорони здоров'я, у справах сім'ї, молоді і спорту та соціального захисту населення.
 
 Заступник голови районної ради                                            З.М.Ляхович
 
Додаток
до рішення районної ради
від 07 жовтня 2020 року
 
 
Положення
про конкурс на посади педагогічних працівників Комунальної установи «Новоград-Волинський районний центр професійного розвитку педагогічних працівників» Новоград-Волинської районної ради Житомирської області
1. Це Положення визначає загальні засади проведення конкурсу на посади педагогічних працівників (психолога, консультанта) Комунальної установи «Новоград-Волинський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Новоград-Волинської районної ради Житомирської області (далі- Центр).
2. Конкурс складається з етапів:
- прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу   конкурсної комісії;
- оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;
- прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
- перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;
- допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;
- проведення конкурсного відбору;
- визначення переможця конкурсу;
- оприлюднення результатів конкурсу.
 
3. Рішення про проведення конкурсу приймає відділ освіти, культури та спорту райдержадміністрації:
- не менше ніж за два місяці до завершення строкового трудового договору (контракту), укладеного з педагогічним працівником Центру;
- упродовж десяти робочих днів з дня дострокового припинення (прийняття рішення про дострокове припинення) договору, укладеного з педагогічним працівником Центру, чи визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.
 
4. Оголошення про проведення конкурсу оприлюднюється на вебсайті відділу освіти, культури та спорту райдержадміністрації наступного робочого дня після прийняття рішення про проведення конкурсу та має містити:
- найменування і місцезнаходження закладу;
- найменування посади та умови оплати праці;
- кваліфікаційні вимоги до педагогічного працівника визначені Статутом Центру;
- вичерпний перелік, кінцевий термін і місце подання документів для участі у конкурсі;
- дату та місце початку конкурсного відбору, його складові та тривалість;
- прізвище та ім’я, номер телефону та адресу електронної пошти особи, яка уповноважена надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі.
 
5. Для проведення конкурсу відділ освіти, культури та спорту райдержадміністрації формує та затверджує конкурсну комісію чисельністю від 6 до 9 осіб, до складу якої можуть входять представники відділу освіти, культури та спорту райдержадміністрації і Центру.
 
До складу конкурсної комісії не може бути включена особа, яка:
- визнана в установленому законом порядку недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена;
- має судимість або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення;
- відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" є близькою особою учасника конкурсу або особою, яка може мати конфлікт інтересів.
 
Члени конкурсної комісії зобов’язані:
- брати участь у роботі конкурсної комісії та голосувати з питань порядку денного;
- заявляти самовідвід у разі наявності чи настання підстав, передбачених вище, що унеможливлюють їх участь у складі конкурсної комісії.
Конкурсна комісія є повноважною за умови присутності на засіданні не менше двох третин її затвердженого складу. Конкурсна комісія приймає рішення більшістю голосів від її затвердженого складу. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
Рішення конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується всіма присутніми членами конкурсної комісії та оприлюднюється на офіційному вебсайті відділу освіти, культури та спорту протягом наступного робочого дня з дня проведення засідання конкурсної комісії.
Конкурсна комісія та її члени діють на засадах неупередженості, об’єктивності, незалежності, недискримінації, відкритості, прозорості, доброчесності. Не допускаються будь-які втручання в діяльність конкурсної комісії, тиск на членів комісії та учасників конкурсу.
6. Для участі в конкурсі подаються такі документи:
- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
- автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копія паспорта громадянина України;
- копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
- копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше п'яти років на день їх подання;
- довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.
Визначені у цьому пункті документи подаються особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк, що може становити від 10 до 20 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
Уповноважена особа приймає документи за описом, копію якого надає особі, яка їх подає.
7. Протягом 3 (трьох) робочих днів з дня завершення строку подання документів для участі в конкурсі конкурсна комісія:
- перевіряє подані документи щодо відповідності установленим вимогам;
- приймає рішення про допущення та/або недопущення до участі у конкурсі.
До участі у конкурсі не можуть бути допущені особи, які:
- не можуть обіймати посаду педагогічного працівника Центру у зв'язку невідповідністю вимогам, визначеним Статутом Центру;
- подали не всі документи, визначені п. 6 для участі в конкурсі;
- подали документи після завершення строку їх подання.
8. Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:
- перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема Закону України «Про повну загальну середню освіту», Закону України "Про освіту" та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;
- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективи власного бачення роботи на даній посаді Центру, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.
Перелік питань для перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти затверджується центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки для обрання керівників закладів загальної середньої освіти.
Конкурс відбувається у 2 (два) етапи:
І. Перевірка знань законодавства з питань загальної середньої освіти (письмове або комп’ютерне тестування). Кількість питань у тестах – 40, які вибираються комісією шляхом жеребкування із визначеного центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки переліку.
Кожна відповідь оцінюється в 1 бал. Тривалість іспиту - до 60 хвилин.
ІІІ. Відкрита презентація українською мовою перспективи власного бачення роботи на даній посаді Центру тривалістю до 10 хвилин. Презентація оцінюється шкалою від 0 до 10 балів.
Порядок проведення етапів конкурсу визначається конкурсною комісією. На І етапі підраховується кількість правильних відповідей. На ІІ етапі члени комісії персонально оцінюють відповідь кандидата. Бал, отриманий на кожному з цих етапів, визначається як середнє арифметичне сум балів всіх членів комісії.
Переможець   визначається за найбільшою сумою балів, набраних на всіх етапах конкурсу.
Члени комісії мають право задавати додаткові усні запитання кожному кандидату та отримувати усні відповіді.
9. Конкурсна комісія протягом двох робочих днів з дня завершення конкурсного відбору визначає переможця конкурсу та оприлюднює результати конкурсу на вебсайті відділу освіти, культури та спорту райдержадміністрації.
За результатами конкурсних випробувань конкурсна комісія визначає переможця конкурсу або визнає конкурс таким, що не відбувся.
Не може бути визначено переможцем конкурсу особу, яка не може обіймати посаду педагогічного працівника відповідно до Статуту Центру.
 
10. Не підлягає перегляду або затвердженню (погодженню) засновником рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця, прийняте на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавством та даним Положенням.
 
11. Конкурсна комісія визнає конкурс таким, що не відбувся, якщо:
- відсутні заяви про участь у конкурсі;
- до участі в конкурсі не допущено жодного кандидата;
- жоден із кандидатів не визначений переможцем конкурсу.
У разі визнання конкурсу таким, що не відбувся, проводиться повторний конкурс.
 
12. Протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення рішення про переможця конкурсу директор Центру призначає переможця конкурсу на посаду та укладає з ним строковий трудовий договір (контракт).
Не може бути укладено трудовий договір (контракт) з особою, яка не може обіймати посаду педагогічного працівника Центру.
 
13. Трудовий договір укладається на шість років на підставі рішення конкурсної комісії. Після закінчення строку, на який укладено строковий трудовий договір, трудові відносини з працівником можуть бути продовжені на новий строк без проведення конкурсу.
 
14. Це Положення оприлюднюється на вебсайтах районної ради, або відділу освіти, культури та спорту райдержадміністрації.
 
 
Заступник голови районної ради                                  З.М.Ляхович
 

Дочірні категорії